NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA: ODPOWIEDZI

W jaki sposób mogę dokonać płatności raty mojej pożyczki?

 
Ferratum daje Ci możliwość spłaty aż na 4 różne sposoby:


a) logując się do swojego Konta Klienta

Aby skorzystać z szybkiej płatności, zaloguj się do swojego konta (przycisk do logowania znajdziesz w prawym górnym rogu tej strony). Pamiętaj, że login to Twój numer PESEL, a hasło to 5-cyfrowy PIN, który wysyłany jest na Twój numer telefonu. Płatność jest całkowicie bezpieczna i darmowa, a pieniądze pojawiają się na naszym koncie nawet do 10 minut od dokonania płatności!

Nie pamiętasz swojego numeru PIN? Zresetuj go klikając tutaj
 
b) poprzez płatność przez telefon
 
 
c) klikając w link wysłany przez nas mailem lub SMS-em
 
Aby zrealizować płatność w ten sposób, poproś o link na czacie. Po otrzymaniu linku wysłanego przez naszego konsultanta, kliknij w pomarańczowy przycisk „ZAPŁAĆ”, wybierz opcję „TRUSTLY” (z zielonym znaczkiem) i dalej podążaj za instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.
 
d) tradycyjnym przelewem bankowym

Przelewu możesz dokonać na konto w Santander Banku: 34 1090 2503 0000 0001 2123 3730. W tytule musi znaleźć się numer pożyczki lub numer PESEL. W polu "odbiorca" wystarczy wpisać "Ferratum Bank"

Moja wpłata nie jest zaksięgowana – co teraz?

Jeśli przelew robiony był na konto w Santander Banku: 34 1090 2503 0000 0001 2123 3730, dodatkowo był podany numer PESEL lub numer pożyczki w tytule przelewu, a nie minęły dwa dni robocze – prosimy o cierpliwość. Pieniądze trafiają na wspólne konto dla wszystkich Klientów, a następnie są przyporządkowywane ręcznie przez dział księgowy do danej pożyczki. Po odpowiednim zaksięgowaniu do Klienta wysyłany jest SMS o spłacie raty.

Jak mogę zmienić swoje dane osobowe (dane kontaktowe, adres, itp.)?

Dane zmienisz, logując się do Profilu Klienta. Wystarczy kliknąć w przycisk "Zaloguj się" w prawym górnym rogu lub kliknąć TUTAJ. Pamietaj, że Twój login to numer PESEL, a hasło to 5 cyfr, które wysyłamy na numer telefonu podany we wniosku. Jeśli nie pamiętasz swojego hasła, możesz go zresetować w TYM miejscu

W jaki sposób mogę zalogować się do mojego konta na ferratum.pl?

Aby zalogować się do Profilu Klienta wystarczy kliknąć w przycisk "Zaloguj się", widoczny w prawym górnym rogu lub kliknąć TUTAJ.  Teraz wystarczy podać swój numer PESEL oraz pięciocyfrowe hasło otrzymane SMSem. Jeśli nie pamiętasz swojego hasła, możesz go zresetować w TYM miejscu

Nie pamiętam hasła do swojego profilu – jak mogę otrzymać nowe hasło?

Nowe hasło otrzymasz bardzo szybko. Wystarczy, że klikniesz w TYM miejscu. Po podaniu swojego numeru PESEL system automatycznie wygeneruje nowe 5-cyfrowe hasło, które zostanie wysłane do Ciebie SMS-em.

Hasło do profilu zostało zresetowane, ale SMS nie dotarł – co teraz?

Najczęściej związane jest to ze zmianą numeru telefonu Klienta. Aby zaktualizować dane napisz do nas na czacie

Kiedy przypada pierwsza i każda kolejna rata pożyczki?

Termin pierwszej raty przypada na 30 dzień od zaakceptowania warunków umowy. Każda kolejna rata przypada co 30 dni.

Czy dostanę przypomnienie o terminie spłaty raty?

Tak, wysyłamy SMS oraz mail z przypomnieniem o zbliżającym się terminie na 2 dni przed datą zapadalności spłaty kolejnej raty.

Czy mogę spłacić pożyczkę wcześniej?

Tak. Zgodnie z zapisem w umowie, każdy Klient może spłacić należne kwoty przed terminem wymagalności. W takim przypadku oprócz kwoty pożyczki należy pamiętać, że do kwoty spłaty doliczone zostaną odsetki kapitałowe, które narosły w czasie, w którym Klient korzystał z kapitału pożyczki (od uruchomienia pożyczki do rzeczywistej spłaty) oraz część proporcjonalną opłat administracyjnych (ustalona kwota opłaty administracyjnej oraz opłaty z tytułu uruchomienia pożyczki obniżone proporcjonalnie do czasu dokonania wcześniejszej spłaty kwoty pożyczki). Aby dowiedzieć się więcej, napisz do nas na czacie, dostepnym na stronie. 

Jeśli przelew został wykonany na inne konto bankowe lub nie masz niezbędnych informacji w tytule płatności - skontaktuj się z nami.

Czy mogę wpłacić sumę większą niż suma jednej raty?

Tak. Każda, najmniejsza nawet nadpłata zostaje naliczona na poczet spłaty kolejnych rat

Co zrobić, gdy mam opóźnienie w spłacie?

Czy mogę odstąpić od umowy?

Czy moja pożyczka widoczna jest w BIK (Biuro Informacji Kredytowej)?

Nie. Zarówno zapytania, jak i pożyczki udzielone przez Ferratum Bank nie są widoczne w bazach BIK.

Jak działają płatności AcceptEmail?

Obecnie możesz dokonać płatności faktury bezpośrednio z adresu e-mail. Po otrzymaniu rachunku z adresu monitoring@ferratumbank.com otwórz go i sprawdź szczegóły, które zostały utworzone za pośrednictwem AcceptEmail.

Usługa ta umożliwia natychmiastowe dokonanie płatności bezpośrednio do Ferratum. Po jej realizacji status płatności w otrzymanej wiadomości e-mail zmienia się z koloru niebieskiego na zielony. Opcja płatności jest dostępna za pośrednictwem bankowości internetowej, a w celu opłacenia faktury wystarczy podać jedynie rachunek bankowy.

 

Jak zapłacić z Trustly

1. Kliknij w link "Zapłać teraz"

 

 

2. Zaufane okno serwisu otworzy się w przeglądarce. Kliknij "Zapłać".

 

3. Wybierz swój własny bank i zaloguj się

 

4. Potwierdź płatność i to wszystko!

Po potwierdzeniu płatności jej status w wiadomości e-mail zostanie zaktualizowany (tzn. kolor zmieni się z niebieskiego na zielony).

 

Aby uzyskać więcej informacji na temat AcceptEmail i Trustly, odwiedź nasz dział obsługi klienta:

Poniedziałek - Piątek 08:00-18:00 Sobota: 08:00-17:00 Niedziela:nieczynne

Nie znalazłaś/eś odpowiedzi na swoje pytanie?

Uzyskasz ją najszybciej, łącząc się na czacie z naszym doradcą.