Jak spłacić pożyczkę na raty?

Spłacając pożyczkę na raty pamiętaj:

  • Spłaty poszczególnych rat dokonuj w terminach zgodnych z harmonogramem spłat, który znajdziesz w otrzymanej fakturze lub w Twoim Koncie Klienta

  • Wyznaczony termin spłaty raty to dzień, w którym środki powinny znaleźć się na naszym rachunku bankowym

  • Korzystając z metod płatności przedstawionych poniżej zyskasz pewność, że spłata w zależności od sesji bankowych, może być widoczna na naszym koncie nawet w ciągu kilku minut

 

Natychmiastowe przelewy online z Twojego Konta Klienta

W trosce o Twoją wygodę i bezpieczeństwo udostępniliśmy możliwość natychmiastowych przelewów online, które dostępne są po zalogowaniu do Twojego osobistego Konta Klienta.

Cała transakcja przebiega tylko w jednym miejscu, co gwarantuje Ci komfortową, szybką i w 100% bezpieczną realizację Twojej płatności.

Po dokonaniu płatności poprzez Twoje Konto, otrzymasz od nas potwierdzenie, które da Ci pewność, że Twoje pieniądze bezpiecznie dotarły na nasz rachunek.

 

Spłacaj raty przez telefon

Istnieje również możliwość dokonania spłaty każdej z rat w 100% telefonicznie.

W tym celu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, które jest czynne aż 7 dni w tygodniu. Nasi doradcy załatwią za Ciebie wszelkie formalności.

By zrealizować płatność potrzebne będą Ci dane z Twojej karty debetowej/kredytowej, z której pobierzemy należną kwotę.

 

Osobisty link do spłaty

W trosce o najbardziej nieprzewidziane potrzeby naszych Klientów, przygotowaliśmy również możliwość spłaty rat za pomocą prywatnego, bezpośredniego linku do realizacji płatności, który możesz otrzymać od nas SMS-em lub w wiadomości e-mail.

Podczas rozmowy telefonicznej z jednym z naszych doradców zapytaj o wyżej wspomniany link, a my wyślemy go w miejsce, które najbardziej Ci odpowiada.

 

Spłacając raty jedną z powyższych metod zyskujesz:

  • Bezpieczeństwo i pewność, że Twoje pieniądze trafiły na nasz rachunek bankowy

  • Szybką realizację Twojej spłaty

  • Możliwość wyboru jednej z trzech metod płatności, zależnie od sytuacji, w której aktualnie się znajdujesz

Pamiętaj, że spłacając raty na czas, będziesz mógł bez problemu skorzystać z dodatkowej kwoty doładowania!

Co dzięki temu zyskasz?

  • dodatkowe środki, na dowolny cel

  • nową, niższą ratę

  • inny, dogodny termin spłaty

Sprawdź opcję doładowania w swoim Koncie Klienta lub skontaktuj się z nami telefonicznie.

 

Dodatkowo możesz spłacać tradycyjnym przelewem

Odbiorca:

Ferratum Bank p.l.c. ST Business Centre 120, The Strand, Gzira, GZR 1027, Malta

Tytuł przelewu:

Imię i nazwisko, numer Twojej pożyczki lub Twój numer PESEL

Kwota:

Kwota raty zgodna z harmonogramem

Numer rachunku bankowego

Santander Bank Polska (dawniej BZWBK): 34 1090 2503 0000 0001 2123 3730

 

Jeśli wiesz, że nie zdążysz zapłacić w terminie

Skontaktuj się z nami telefonicznie, wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie!

Biuro Obsługi Klienta Ferratum Bank:

  • 71 716 22 22

Poniedziałek – piątek: 08:00-21:00

Sobota: 08:00 – 19:00

Niedziela: 09:00 – 17:00