Kontakt

Jesteśmy dla Ciebie 24/7!
 

Biuro Obsługi Klienta Ferratum Bank:

 
71 716 22 22
22 123 45 67
71 716 43 75 (faks)
 

Centrala Banku:

 
Ferratum Bank p.l.c.
Tagliaferro Business Centre
Level 6, 14 High Street
1551 Sliema, Malta
VAT: MT 2101-8613
 
 
W Ferratum Bank p.l.c. zachęcamy naszych Klientów do zgłaszania wszelkich zapytań dotyczących zawieranych Umów oraz Regulaminów. Zapewniamy, iż każde z nich zostanie szczegółowo wyjaśnione. W celu uzyskania odpowiedzi na wszelkie zgłaszane zapytania prosimy o kontakt drogą elektroniczną (info@ferratum.pl) lub pocztą tradycyjną na adres: Ferratum Bank p.l.c., Tagliaferro Business Center, Level 6, 14 High Street, Sliema SLM 1551, Malta.

W przypadku, gdy Klient skontaktuje się z Ferratum Bank p.l.c. w celu złożenia skargi, a uzyskana odpowiedź lub/i porozumienie nie są w pełni satysfakcjonujące, ma on możliwość złożenia skargi w formie pisemnej bezpośrednio do Biura Arbitra ds. Usług Finansowych na Malcie na adres: The Office of the Arbiter for Financial Services, First Floor, Pjazza San Kalcidonju Floriana FRN 1530, Malta (www.financialarbiter.org.mt).
 
Komisja Europejska przewiduje również platformę do rozstrzygania sporów internetowych (ODR) ułatwiającą dostęp do alternatywnej metody rozstrzygania sporów (ADR). Platforma ODR umożliwia konsumentom złożenie skargi za pośrednictwem strony internetowej, która przekaże skargę do właściwej instytucji rozwiązywania sporów. Więcej informacji na temat platformy ODR można znaleźć na stronie: ec.europa.eu/odr.