Kontakt

Znajdź odpowiedź na swoje pytanie TUTAJ. Jeżeli dalej potrzebujesz pomocy:

 

Biuro Obsługi Klienta

Czat – Rozmawiaj z ekspertem

najszybsza i najłatwiejsza forma kontaktu. Wybierz przycisk w prawym, dolnym rogu.

Jeżeli wolisz zadzwonić i poczekać na dostepność konsultanta zadzwoń 717162222. Godziny pracy to: poniedziałek - piątek 9:00-17:00

 

Opóźnienie w spłacie

Jeżeli minął termin spłaty Twojej raty, skontaktuj sie z naszym działem Monitoringu:

 

Centrala Banku:

Ferratum Bank p.l.c.
ST Business Centre 120,
The Strand, Gzira, GZR 1027, Malta
VAT: MT 2101-8613

 

W Ferratum Bank p.l.c. zachęcamy naszych Klientów do zgłaszania wszelkich zapytań dotyczących zawieranych Umów oraz Regulaminów. Zapewniamy, iż każde z nich zostanie szczegółowo wyjaśnione. W celu uzyskania odpowiedzi na wszelkie zgłaszane zapytania prosimy o kontakt drogą elektroniczną (info@ferratum.pl) lub pocztą tradycyjną na adres: Ferratum Bank p.l.c. ST Business Centre 120, The Strand, Gzira, GZR 1027, Malta.


W przypadku, gdy Klient skontaktuje się z Ferratum Bank p.l.c. w celu złożenia skargi, a uzyskana odpowiedź lub/i porozumienie nie są w pełni satysfakcjonujące, ma on możliwość złożenia skargi w formie pisemnej bezpośrednio do Biura Arbitra ds. Usług Finansowych na Malcie na adres: The Office of the Arbiter for Financial Services, First Floor, Pjazza San Kalcidonju Floriana FRN 1530, Malta (www.financialarbiter.org.mt).

 

Komisja Europejska przewiduje również platformę do rozstrzygania sporów internetowych (ODR) ułatwiającą dostęp do alternatywnej metody rozstrzygania sporów (ADR). Platforma ODR umożliwia konsumentom złożenie skargi za pośrednictwem strony internetowej, która przekaże skargę do właściwej instytucji rozwiązywania sporów. Więcej informacji na temat platformy ODR można znaleźć na stronie: ec.europa.eu/odr.