Kontakt

 

Biuro Obsługi Klienta Ferratum Bank:

 
Telefon Ferratum71 716 22 22
 

Godziny pracy:

Poniedziałek - Piątek: 09:00 - 17:00
Sobota: Nieczynne
Niedziela: Nieczynne
 

Centrala Banku:

Ferratum Bank p.l.c.
ST Business Centre 120,
The Strand, Gzira, GZR 1027, Malta
VAT: MT 2101-8613

Numer rachunku bankowego

  • Santander Bank Polska (dawniej BZWBK): 34 1090 2503 0000 0001 2123 3730
W przypadku spłaty pożyczki w TYTULE PRZELEWU umieść numer Twojej pożyczki lub ewentualnie Twój numer PESEL
 

Najwygodnieszy sposób uregulowania raty lub spłaty całości pożyczki to wykorzystanie opcji spłaty dostęnej w Twoim profilu klienta. Płatność jest całkowicie bezpieczna, a Ferratum nie pobiera żadnych opłat za jej dokonanie. Użycie tej funkcji gwarantuje spłaty rat w terminie co zwiększa limit kredytowy na dodatkową gotówkę w przyszłości. Logując się do Twojego profilu klienta, jeśli nie pamiętasz swojego PIN kodu (hasła), otrzymasz go od nas sms'em w kilka sekund. To przyjazna procedura, zapewniająca całkowitą poufność i bezpieczeństwo Twoich danych.

 
W Ferratum Bank p.l.c. zachęcamy naszych Klientów do zgłaszania wszelkich zapytań dotyczących zawieranych Umów oraz Regulaminów. Zapewniamy, iż każde z nich zostanie szczegółowo wyjaśnione. W celu uzyskania odpowiedzi na wszelkie zgłaszane zapytania prosimy o kontakt drogą elektroniczną (info@ferratum.pl) lub pocztą tradycyjną na adres: Ferratum Bank p.l.c. ST Business Centre 120, The Strand, Gzira, GZR 1027, Malta.

W przypadku, gdy Klient skontaktuje się z Ferratum Bank p.l.c. w celu złożenia skargi, a uzyskana odpowiedź lub/i porozumienie nie są w pełni satysfakcjonujące, ma on możliwość złożenia skargi w formie pisemnej bezpośrednio do Biura Arbitra ds. Usług Finansowych na Malcie na adres: The Office of the Arbiter for Financial Services, First Floor, Pjazza San Kalcidonju Floriana FRN 1530, Malta (www.financialarbiter.org.mt).
 
Komisja Europejska przewiduje również platformę do rozstrzygania sporów internetowych (ODR) ułatwiającą dostęp do alternatywnej metody rozstrzygania sporów (ADR). Platforma ODR umożliwia konsumentom złożenie skargi za pośrednictwem strony internetowej, która przekaże skargę do właściwej instytucji rozwiązywania sporów. Więcej informacji na temat platformy ODR można znaleźć na stronie: ec.europa.eu/odr.